Începând din anul 2024, service-ul nostru este partener service pentru 80% din mărcile auto existente pe piață și deținem acces la bazele de date Aston Martin, Audi, BMW, Bentley, Dacia, Ford, Honda, Hyundai, Jaguar, Land Rover/Range Rover, Lamborghini, Mazda, Mercedes-Benz, Nissan, Renault, Porsche, Toyota și Volvo. Acest sistem de acces reprezintă o garanție în plus a lucrărilor efectuate în cadrul service-ului nostru, lucrări ce pot fi verificate oriunde în lume în rețeaua dealerilor mărcilor auto și vor fi luate în considerare în cadrul garanției fără riscul de a se pierde garanția mașinii.
Sistemul de acces permite:
- Vizualizarea tuturor erorilor mașinii stocate în cheie (BMW).
- Accesarea istoricului complet de reparație al mașinii înscris în rețeaua online (DSR/DSB – Digital Service Record).
- Înscrierea în portalul online a oricărei revizii sau reparații efectuate în cadrul service-ului nostru.
- Pentru autoturismele ce dețin Teleservice, se asigură transferul în sistemul multimedia.
- La achiziția unui autoturism, putem verifica nu doar starea mașinii din punct de vedere mecanic și electronic, ci și istoricul mașinii, operațiune ce înainte se putea efectua doar în cadrul reprezentanțelor.
- Diagnoza, update-uri în regim online.
Logo-urile și denumirile mărcilor auto prezentate sunt mărci înregistrate ale fabricantului. CALYPSO este un atelier de reparații auto independent neafiliat niciuneia dintre aceste mărci. Folosim numele pentru a descrie tipul de serviciu pe care îl oferim.